ד"ר אלונה פורקוש ברוך

תוצאת תמונה עבור אלונה פורקוש ברוך

אלונה היא עמיתת הוראה באוניברסיטת חיפה. היא חברת סגל בכירה במכללת לוינסקי לחינוך ומשמשת מרכזת מחקרים בינלאומיים במכללת לוינסקי. היא גם משמשת כעמיתת הוראה וחוקרת באוניברסיטת תל-אביב' במרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי. אלונה בוגרת החוגים פסיכולוגיה וחינוך מיוחד באוניברסיטת תל-אביב, ובעלת תואר שני ושלישי גם הם מאוניברסיטת תל-אביב, בחוגים תכנון לימודים והוראת המתמטיקה, המדעים והטכנולוגיה.

Burrill, G., & Ben-Zvi, D. (Eds.) (2019). Topics and trends in current statistics education research: International perspectives. Springer.

Ben-Zvi, D., Makar, K., & Garfield J. (Eds.) (2018). International handbook of research in statistics education. Springer international handbooks of education. Springer.

Aridor, K., & Ben-Zvi, D. (2018). Statistical modeling to promote students' aggregate reasoning with sample and sampling. ZDM – International Journal on Mathematics Education, 50(7), 1165-1181.

Ben-Zvi, D., Gravemeijer, K., & Ainley, J. (2018). Design of statistics learning environments. In D. Ben-Zvi, K. Makar, & J. Garfield (Eds.), International handbook of research in statistics education (pp. 473-502). Springer.

Dvir, M., & Ben-Zvi, D. (2018). The role of model comparison in young learners' reasoning with statistical models and modeling. ZDM – International Journal on Mathematics Education, 50(7), 1183-1196.

Hod, Y., Bielaczyc, K., & Ben-Zvi, D. (2018). Revisiting learning communities: Innovations in theory and practice. Instructional Science, 46(4), 489-506.

Pfannkuch, M., Ben-Zvi, D., & Budgett, S. (2018). Innovations in statistical modeling to connect data, chance and context. ZDM – International Journal on Mathematics Education, 50(7), 1113-1123.

Ben-Zvi, D., Aridor, K., Makar, K., & Bakker, A. (2012). Students’ emergent articulations of uncertainty while making informal statistical inferences. ZDM – The International Journal on Mathematics Education, 44(7), 913-925.

Makar, K., Bakker, A., & Ben-Zvi, D. (2011). The reasoning behind informal statistical inference. Mathematical Thinking and Learning, 13(1-2), 152-173.

Garfield, J., & Ben-Zvi, D. (2008). Developing students’ statistical reasoning: connecting research and teaching practice. Springer.

Ben-Zvi, D., & Garfield, J. (2004). The challenge of developing statistical literacy, reasoning, and thinking. Dordrecht, the Netherlands: Kluwer Academic Publishers (Springer).

פרטי יצירת קשר
דוא"ל: alonabar@levinsky.ac.il

שעת קבלה: בתיאום בדוא"ל

סגירת תפריט
X