ד״ר רותי אדלג׳ם

ד"ר רותי אלדג'ם עוסקת באבולוציה המשותפת של אדם וטכנולוגיה ובמפגש בין לומד, טכנולוגיה וחברה, בהקשרים יומיומיים.

בעבודת הדוקטורט שלה (משנת 2017) התמקדה רותי בניתוח הפוטנציאל של טכנולוגיות ניידות לתמיכה בלומד עצמאי (Self-regulated learner) ובהצבת מסגרת מושגית ועיצובית ללמידה יומיומית בתמיכת טכנולוגיות ניידות. בנוסף, רותי חוקרת תפיסות ומודלים מנטליים של מרחבים דיגיטליים וכן עוסקת בהתפתחות חשיבה טכנולוגית וחשיבה חישובית (Computational thinking) בקרב ילדים.

רותי משלבת בין הוראה ומחקר באקדמיה, לבין תכנון יישומי ומשמשת כשותפה מייסדת ו-CLS (Chief Learning Scientist) בחברת הזנק העוסקת בתחום הלמידה היומיומית.

תחומי העניין

עיצוב סביבות דיגיטליות לתמיכה בלמידה לא פורמאלית, ניידות ולמידה לאורך החיים, אספקטים תרבותיים וחברתיים של טכנולוגיה ולמידה, יצירה ויצירתיות בתהליכי הבניית ידע.

אתר אישי

Hardof, S. & Aladjem, R. (2018). Learner Perception of Personal Spaces of Information (PSIs) – A Mental Model Analysis. Journal of Interactive Learning Research, 29(2) 189-208.

Aladjem, R., Kuperman, A., & Mioduser, D. (2017). Kindergarten Programming Goes Mobile: Should The Next Years Be About Ubiquity?. In Proceedings of the 2017 ACM Conference on Interaction Design and Children (pp. 304-309).

Aladjem, R., & Jou, B. (2016). The Linguistic Landscape as a learning space for Contextual Language Learning. Journal of Learning Spaces, 5(2).

Aladjem, R., & Nachmias, R. (2014). The mobile as an ad hoc PLE: learning serendipitously in urban contexts. Learning and Diversity in the Cities of the Future, 81.

Aladjem, R., & Nachmias, R. (2012). Constructing knowledge via mobile devices–one interaction at a time. International Journal of Technology Enhanced Learning, 3(6), 599-607.

פרטי יצירת קשר

דוא"ל: rutrutal@gmail.com 

שעת קבלה: בתיאום מראש

סגירת תפריט
X