ד״ר שרונה ט. לוי

שרונה ט. לוי היא חברת סגל בחוג לייעוץ והתפתחות האדם והחוג ללמידה, הוראה והדרכה.  היא בעלת תואר שני בכימיה ודוקטוראט בחינוך מאוניברסיטת תל-אביב (2002), שם הייתה חלק מן המעבדה לטכנולוגיות ידע.  במסגרת מחקר הדוקטוראט, נבחנו תהליכי למידה של ילדי גן בעת בנייה – של מערכות פיזיות (מבני הזרמת מים) ושל מערכות חישוביות (רובוט אדפטיבי).  מחקר הפוסטדוק התקיים בנורת׳ווסטרן במחלקה למדעי הלמידה עם אורי וילנסקי, ראש המעבדה ללמידה מקושרת ולמידה מבוססת מודלים.

תחומי עניין
במחקרה, שרונה מתמקדת  בלמידה של מערכות מורכבות בגישה התפתחותית.  בדרך למטרות אלה, היא עוסקת בהבניה מחדש של מבנה הדעת שלומדים כדי להפוך אותו לנגיש ופורה יותר, מעצבת וחוקרת מגוון רחב של סביבות למידה ובמיוחד מודלים וסימולציות, שחלקן מבוסס על תיאוריות למידה מעוגנת-גוף (embodied learning).


אתר אישי

Levy, S. T., & Wilensky, U. (2008). Inventing a “mid level” to make ends meet: Reasoning between the levels of complexity. Cognition and Instruction, 26(1), 1-47.

Levy, S.T., Peleg, R., Ofeck, E., Tabor, N., Dubovi, I., Bluestein, S., & Ben-Zur, H. (2018). Multiple Social Activities within a Constrained Responsive Environment: Discovering Principles of Congestion by Driving in Traffic Jams. Instructional Science, 46(1), 105-132. https://doi.org/10.1007/s11251-017-9440-2

Levy, S.T. (2012). Young children's learning of water physics by constructing working systems. International Journal of Design and Technology Education, 25, 537-566.

Levy, S.T., & Lahav, O. (2011). Enabling blind people to experience science inquiry learning through sound-based mediation. Journal of Computer Assisted Learning, 28(6), 499-513.

Levy, S.T. & Mioduser, D. (2010).  Approaching complexity through planful play: Kindergarten children’s strategies in programming an autonomous robot. International Journal of Computers in Mathematical Learning, 15(1), 21-43.

Dubovi, I., Dagan, E., & Levy, S.T. (2018). Nursing students' learning with complexity-based computerized models pharmacology if Diabetes Mellitus: A quasi-experimental study. Nurse Education Today, 61, 175-181.

Samon, S., & Levy, S.T. (2017). Micro-Macro Compatibility: When does a complex systems approach strongly benefit science learning? Science Education, 101(6), 985-1014. DOI: 10.1002/sce.21301

Hirsh, A., & Levy, S.T. (2013). Biking with Particles: Junior triathletes’ learning about drafting through exploring agent-based models and inventing new tactics. Technology, Knowledge and Learning, 18, 9-37.

 

פרטי יצירת קשר
דוא"ל: stlevy@edu.haifa.ac.il
חדר: 502
שעת קבלה: בתיאום בדוא"ל

סגירת תפריט
X