מדור הצעות עבודה

דרוש/ה עוזר/ת מחקר – אוניברסיטת חיפה – המשרה אויישה ולכן לא רלוונטית. 

9.01.2024

למחקר העוסק באוריינות מידע דיגיטלית, דרוש/ה עוזר/ת מחקר. המחקר מתנהל בפקולטה לחינוך באוניברסיטת חיפה על ידי פרופ' שרית ברזלי, פרופ' לינור הדר וד"ר שי גולדפרב. 

 

 

דרושה טכנו-פדגוג/ית בחוג לסיעוד למשרה זמנית לתקופת חופשת לידה

2.01.2024

יעוד התפקיד: פיתוח לומדות וסימולציות ממוחשבות במרכז הסימולציות המקוונות -בחוג לסיעוד ומתן תמיכה טכנית לסטודנטים המבצעים את הסימולציות.

תיאור התפקיד:

  • פיתוח תכנים במערך הסימולציות הממוחשבות
  • עבודה עם יועצי תוכן
  • צילום ועריכת וידאו
  • שימוש בכלים טכנולוגיים שונים
  • מתן תמיכה טכנית לסטודנטים בעת ביצוע הסימולציות
  • תפעול אתר המודל של היחידה (ניהול אתרי המודל לפי הצורך והפקת דוחות פעילות)
  • קשר רציף עם מוסדות חיצוניים אשר קונים מאיתנו סימולציות
  • ביצוע מטלות בהתאם לצרכים משתנים
  • עבודה עפ"י מדיניות האיכות, איכות הסביבה, הבטיחות והבריאות בתעסוקה
  • ממשקים עם גורמי פנים וחוץ

לפרטים ולהגשת מועמדות

 

לחברת ITEC דרוש.ה טכנו פדגוג.ית לפיתוח חומרי למידה דיגיטליים.

21.08.2023

לחברת ITEC דרוש.ה טכנו פדגוג.ית לפיתוח חומרי למידה דיגיטליים, לטובת פרויקט משמעותי של הוראת תחום המתמטיקה בשילוב מערכת מתקדמת עם AI. המשרה הינה לאיוש מיידי, בתל-אביב, עם אפשרות לעבודה היברידית.
הפרויקט יתחיל לפעול בשנת הלימודים הקרובה בכיתות ט ומעלה. 
נדרש ניסיון בתחום והיכרות טובה עם תהליכי מישחוק של הלמידה, שימוש בבינה מלאכותית וכלים דיגיטליים מתקדמים בתחומי למידה פרסונלית.
יתרון למגורים במרכז או בדרום
יתרון להכרות עם מערכת MOODLE
לפרטים והגשת מועמדות ניתן לפנות אל: mauri@itec.co.il

מנהל.ת למרכז לחדשנות ועיצוב הלמידה – סמינר הקיבוצים

21.08.2023

המרכז לחדשנות ועיצוב הלמידה נותן שירות הכולל ייעוץ והנחיה, פיתוח חומרים, ליווי יוזמות, ותמיכה טכנית-פדגוגית למרצים, למדריכים פדגוגיים ולסטודנטים.
התפקיד כולל :
◦ ניהול ופיתוח אסטרטגי של המרכז לחדשנות ועיצוב למידה, אשר כולל שלושה מרחבים: מולטימדיה, מעבדת למידה, סדנת עיצוב ומייקרס
◦ התווית האסטרטגיה של המרכז לחדשנות וקביעת דרכי פעולה ותוכניות עבודה רב-שנתיות
◦ פיתוח חומרי הדרכה, סביבות למידה ויצירת סדנאות
◦ פיתוח והובלת פרויקטים משלב הרעיון והתכנון ועד לגמר הביצוע
◦ ניהול ופיתוח מערך קשרי פנים וחוץ
◦ ניהול פדגוגי ואחריות ניהולית על תפקוד שלושת המרחבים, הובלתם ופיתוחם
◦ מענה לקולות קוראים הקשורים ללמידה דיגיטלית וחדשנות והגשת דוחות ביצוע

דרישות תפקיד :
◦ תואר אקדמי שני לפחות (עדיפות לתואר שלישי)
◦ ניסיון מוכח בפיתוח וייזום פרויקטים ופעילויות במוסד חינוכי (עדיפות לחדשנות בהשכלה גבוהה).
◦ יכולת וניסיון בתכנון אסטרטגי והובלת תהליכי רוחב
◦ ידע תיאורטי במדעי הלמידה והכרות עם מגמות עדכניות בחינוך
◦ ניסיון מוכח בניהול צוות רב-תחומי
◦ יכולת ניהול ועבודה תחת ריבוי משימות וממשקים מורכבים – אקדמיים ומנהליים
◦ יצירתיות, יוזמה, חדשנות וגמישות מחשבתית
         יכולת ביטוי מעולה בכתב ובע"פ

85% משרה, 5 ימי עבודה בקמפוס נמיר.

לשאלות:  einat.gil@smkb.ac.il
להגשת מועמדות:  job@smkb.ac.il

טכנו-פדגוג/ית ללמידה מקוונת

7.3.2023

ליחידה להוראה מתוקשבת, לשכת הרקטור והמזכירות האקדמית, אוניברסיטת חיפה, דרוש/ה טכנו-פדגוג/ית ללמידה מקוונת

לדרישות התפקיד

חוקר.ת בתר-דוקטורט למשרת מנהל.ת מחקר

22.1.2023

לפרויקט מחקר של למידת מורים.ות בנושא אוריינות מידע דיגיטלית דרוש.ה חוקר.ת בתר-דוקטורט למשרת מנהל.ת מחקר 

המחקר, בהובלתן של ד"ר שרית ברזלי ופרופ' לינור הדר מהפקולטה לחינוך באוניברסיטת חיפה, בוחן מודל למידה מקצועית של מורים.ות לקידום כישורי הוראה והערכה של אוריינות מידע דיגיטלית.

לחוקר.ת הבתר-דוקטורט תהיה הזדמנות לקבל הדרכה ולצבור ניסיון בתכנון מחקר חינוכי, איסוף וניתוח נתונים, והכנה של פרסומים מדעיים. 

לדרישות התפקיד ולפרטי יצירת הקשר לחצו כאן.

ראש/ת מדור עיצוב למידה והוראה

8.3.2022

לטכניון שבחיפה דרוש/ה ראש/ת מדור עיצוב למידה והוראה, אשר תקדם תהליכי פיתוח ויישום הוראה חדשנית ויעילה ובניית תשתית ארגונית של ידע, טכנולוגיה ומערכי לימוד לאורך זמן. 

פרטים על תיאור התפקיד, דרישות ופרטי יצירת הקשר בקישור. 

מוביל/ה פדגוגית לסיוע בהוראה, דיקנאט החדשנות בהוראה ולמידה באוניברסיטת תל-אביב

15.2.2022

לצוות דיקנאט החדשנות בהוראה ולמידה באוניברסיטת תל-אביב דרוש/ה מוביל/ה פדגוגית לחשיבה על שיפור ההוראה.

רכזת טכנולוגיה עבור סטודנטים עם לקויות למידה ומוגבלויות.

26.8.2021

למדור נגישות ולקויות למידה, דיקנאט הסטודנטים, דרושה רכזת טכנולוגיה עבור סטודנטים עם לקויות למידה ומוגבלויות.

 

קול קורא לבתר דוקטורט במחלקה לחינוך באוניברסיטת בן גוריון

26.8.2021

למחקר חדש הנערך במחלקה לחינוך באונ' בן-גוריון, דרושה בתר דוקטורנטית. המחקר בוחן כיצד סטודנטים וסטודנטיות מקבוצות שונות בחברה הישראלית חווים את הלמידה המקוונת ואת האופן שבו הפרקטיקות ואפיסטמות הידע שלה מותאמת להקשר החברתי-תרבותי בו הם חיים. 

המחקר מתבסס על מתודולוגיה איכותנית. 

 

טכנו-פדגוג/ית ללמידה מקוונת

1.6.2021

ליחידה להוראה נתמכת מחשב, לשכת הרקטור והמזכירות האקדמית, אונ' חיפה, דרוש/ה טכנו פדגוג/ית ללמידה מקוונת.

תיאור התפקיד:
מתן סיוע פדגוגי-טכנולוגי

  • גיבוש סטנדרט טכנו- פדגוגי והובלת תכנית ללמידה מקוונת ולקורסים מתוקשבים
  • סיוע בפיצוח תוכן מקרו ומיקרו ללמידה מקוונת ולקורסים מתוקשבים
  • סיוע בתחזוקת תוצרי הקורס בפלטפורמות לימוד מקוונות

ייעוץ ותמיכה טכנו-פדגוגיים

  • ייעוץ ותמיכה טכנו- פדגוגי בתהליכי יצירה והפקה של קורסים דיגיטליים
  • יעוץ וסיוע בהתאמת כלים טכנולוגיים לצרכים פדגוגיים בקורס

ביצוע מטלות בהתאם לצרכים משתנים

  • עבודה עפ"י מדיניות האיכות, איכות הסביבה, הבטיחות והבריאות בתעסוקה
  • קשר עם גורמי פנים וחוץ 

מנהל/ת מרחב חדשנות חינוכית ופדגוגית, לרשת חינוך עתיד

11.5.2021

לרשת חינוך עתיד, רשת איכותית ומתקדמת דרוש/ה מנהל מרכז חדשנות חינוכית מוכשר/ת ונמרץ/ת עם מוטיבציה גבוהה ואור בעיניים. אם המסע אל החדשנות ובית הספר של העתיד מאתגר אתכם, הצטרפו אלינו. התפקיד דורש הכרות מעמיקה עם עולם הלמידה על גווניו ומרכיביו. הכרות עם פדגוגיות ומתודולוגיות וכן טכנולוגיות למידה עדכניות. הכרות עם עולם המחקר האקדמי בנושא ויכולת יישום מעשי של תובנות ממחקרים אלו. ליווי פדגוגי ודידקטי של תהליכים חוצים. העבודה כוללת on-Hands בפיתוח תכנים בעולם הלמידה ההיברידי.

מנתח/ת מערכות בתחום טכנולוגית למידה לשה"ם, היחידה הפדגוגית, האוניברסיטה הפתוחה.

3.5.2021

ליחידה הפדגוגית במרכז שה"ם דרוש/ה מנתח/ת מערכות בתחום טכנולוגית למידה. 

התפקיד כולל: 

  • אפיון ממשקים וכלים לסביבת הלמידה המקוונת ולמערכת הבחינות המקוונות.
  • אפיון תהליכי מחשוב וזרימת מידע בין מערכות מחשוב.
  • הגדרת צורכי המשתמשים ותרגום הצרכים לפתרונות ממוחשבים באמצעות מסמכי אפיון.

לפרטים ולהגשת מועמדות.

מורה, לחצי משרה בשנת תשפ"ב, בתכנית פורצת דרך, ולצמיחה לתפקיד במקיף גוונים, עין שמר

10.3.2021

לתכנית פורצת דרך המשתמשת בלימוד אפקטיבי ביותר כיום דרוש לנו מורה, לצמיחה לתפקיד. 

אנו מיישמים לימוד top-down המתמקד ב"ספוט-לייט" על נושא ו"ממוקד יעדים".

  • מיקוד התלמידים בנושא המלהיב אותםוחקירה לעומק ולרוחב, תוך כדי יישום הידע הנרכש בפרויקטונים ומצגות (ג'יקסו).
  • מיקוד בלמידת נושא דרך :חקירה עצמית, מידע זמין ברשת ופורומים .
  • מיקוד ב"מיומנויות אנוש רכות", מאחר שהן אלו המביאות להצלחה בחיים (עולה ממחקר שערכנו ב"גליל הנדסה" לצורך מיקוד בפרויקטים).

להרחבת הפרויקט לשנתו השלישית , דרוש/ה מורה, לחצי משרה תשפ"ב.

  • אנו מעוניינים לצרף מורה בעל/ת אוריינות טכנולוגית, תשוקה לתחום מכניקה / תכנות / פיסיקה ויכולת למידה טובה.
  • ניסיון בהדרכה/הוראה – יתרון.  
  • מורה בעל תעודה או סטאז'ר, עם ניסיון חיים, בשנת ההתמחות, לתת לו/ה הנחייה, עטיפה והדרכה.
  • אפשרות להיעזר בסטודנטים להוראה בשנתם האחרונה להכשרה, כמורה שני בכיתה ובמעבדה,  ובמסגרת שת"פ עם יסודי שכן – בפרויקט בו חונכים משכבות י', ט', לתלמידים מכתות ו', ז'.

האינטרס שלנו הוא להכשיר מנטור, שיהיה חלק מהפיתוח של סביבת למידה מדהימה, לצעירים הרוצים להגשים "חלומות הקשורים בטכנולוגיה" עוד בתיכון. שכול מה שהם לומדים במגמה יהיה שימושי בשבילם גם עכשיו וגם בעתיד.

ק.ח. לאורית orit20002@gmail.com
פרטים נוספים, עודד 052-826-3900.

מנהל/ת כללית להובלת ההקמה והניהול של מרכז חדש לשותפויות מחקר ופיתוח פדגוגי באוניברסיטת בן-גוריון בנגב

8.2.2021

לצורך הקמה וניהול של המרכז לשותפויות מחקר ופיתוח פדגוגי באוניברסיטת בן -גוריון בנגב מחפשים איש/ה בעל/ת ניסיון מוכח בהובלת תהליכי שינוי חינוכיים ובניהול עובדים ופרויקטים, כישורי תקשורת ועבודת צוות מעולים, ותעוזה ליזום וליצור. המרכז יכלול שלוש יחידות
משנה: יחידת מחקר ופיתוח, רשת של בתי ספר עתירי מחקר, ויחידה לשיתוף ידע.

לפרטים ולהגשת מועמדות: קול קורא למנהל או מנהלת כללית

רפאל מחפשים סטודנט/ית לטכנולוגיות למידה 

6.12.2020

לתפקיד מעניין ומאתגר הכולל הובלת למידה להדרכות טכנולוגיות/בטיחות/פיתוח מנהלים, שותפות בעיצוב והובלת תהליכי הדרכה – בניית מתווה למידה וגיבוש סילבוס, פיתוח תוכן, ליווי ההכשרה על כלל רבדיה, העברת משוב והפקת תובנות.

נדרשת יתרת לימודים של שנתיים לפחות,

זמינות ל- 3-4 ימי עבודה מלאים

לפרטים והגשת מועמדות:

קול קורא למעצב/ת למידה לתחום עיצוב הלמידה במכון דוידסון

6.12.2020

התפקיד כולל:

  • תהליכי פיתוח תוכן של תכניות הארגון משלבי הפיצוח והאפיון ועד ליישום.
  • עבודה מול ממשקים מרובים והובלת תהליכים חוצי ארגון.
  • בניית סדנאות ומפגשים בנושאים פדגוגיים, הפקת תוצרים דיגיטליים עבור התוכניות השונות. 

קול קורא לבתר דוקטורט במחלקה לחינוך באוניברסיטת בן גוריון

19.11.2020

Social Perspective Taking – An Epistemic Network Approach

בימים אלו נפתח מחקר חדש במחלקה לחינוך באוניברסיטת בן-גוריון בנגב בהובלת ד"ר גדעון דישון. מטרות המחקר הן לחקור את ההתפתחות של היכולת של תלמידים לאמץ את נקודת המבט של האחר (Taking Social perspective) מתוך השתתפות בסביבות למידה דיאלוגיות, ולהמשיג תהליך זה על -ידי ניתוח של שינויים ברשת המושגים שעומדים בבסיס עמדות התלמידים (epistemic network analysis). לתכנית דרוש/ה חוקר/ת בתר-דוקטורנט/ית (רצוי במשרה מלאה). המינוי הוא לשנה אחת עם אפשרות להארכה כתלות במידת ההתאמה.
עדיפות תינתן למועמדים/ות עם ניסיון מחקרי רלוונטי, ניסיון בפיתוח תכניות וחומרי למידה ו/או היכרות עם מערכת החינוך, מומחיות בהוראת מקצועות הומניים, ויכולת כתיבה באנגלית.

תכנית היל"ה המופעלת על ידי החברה למתנ"סים

22.10.2020

רכז/ת טכנו-פדגוגיה להדרכת מורים בפדגוגיה דיגיטאלית, דרוש/ה לתכנית היל"ה, המופעלת על ידי החברה למתנ"סים. 

המשרה באזורים: צפון / חיפה (2 משרות שונות)

לשליחת קו"ח yehudai@matnasim.org.il

סמינר הקיבוצים

2.9.2020

חיפוש אחר רכז/ת תמיכה ותפעול מערכת Moodle. 

תיאור התפקיד: רכז תמיכה ותפעול מערכת מוודל.

למעוניינות/ים אנא פנו אל יואב. כתובת מייל: Yoav.Wolf@smkb.ac.il 

טלפון נייד:  052-6803636

 

מרכז פסג"ה אזורי גולן קצרין

24.8.2020

מחפשים טכנו פדגוג שעובד במערכת החינוך להדרכה במרכז פסג"ה אזורי גולן קצרין.
אם את.ה בעל.ת ראש גדול, יצרתי.ת, שיתופי.ת ובעל.ת ידע דגיטאלי נרחב ומסוגל.ת להנחות מורי מורים במיטב החדשנות הטכנולוגית. מקומך איתנו בשנת תשפ"א.
ניתן לפנות אל: איריס סומך, מנהלת מרכז פסג"ה אזורי גולן-קצרין

הפקולטה למדעי החברה, האוניברסיטה העברית בירושלים

13.8.2020

לפקולטה למדעי החברה דרוש/ה מנחה לטכנו-פדגוגיה (טכנולוגיה בחינוך) בעל/ת תואר שני להנחיה משולבת טכנולוגיה ופדגוגיה של הוראה מקוונת בשנת הלימודים תשפ"א.

אגף משאבי אנוש, אוניברסיטת חיפה

4.6.2020

  1. טכנו-פדגוג/ית ללמידה מקוונת בלשכת הרקטור והמזכירות האקדמית, היחידה להוראה נתמכת מחשב. 
  2. ראש/ת צוות פדגוגיה בלשכת הרקטור והמזכירות האקדמית, היחידה להוראה נתמכת מחשב.

Inter-American Development Bank

28.5.2020

Job title: (SCL/EDU) – Technical and Analytical Support – Support for the Education Agenda of Digital Transformation

Main activities
The selected candidate will work in a range of activities such as:
1. Generate awareness within IDB of EDU's digital transformation efforts;
2. Develop dissemination products of existing education projects with a digital content to Increase visibility in social media;
3. Mapping digital solutions for the main challenges of the education sector and create a roster of schools and programs that are successful in the use of education technologies;
4. Identify and map content for a 101 curse on digital technologies that will increase the capacity of the education division to create digital solutions;
5. Analyze pipeline and ongoing programs in the Education Division with a technological content that require partnerships to increase their impact 
6. Identify internal and external partners or donors in the are of digital transformation and support the development of a strategy of how to work to ORP

For more information and contact details

 

מכון מופ"ת

4.4.2019

לפרויקט הערכת תוכנית ארצית במכללות לחינוך דרוש/ה עוזר/ת מחקר בעל/ת תואר שני או במהלך לימודי התואר השני.  דובר/ת ערבית ברמת שפת אם ויכולת קריאה וכתיבה בעברית. 

הפרויקט יערך בחודשים מאי עד יוני 2019.

השכר המוצע הוא: 50 ש"ח לשעה. 

התפקיד כולל:

  • הקמת קבצים מקוונים לשאלונים מוכנים. 
  • בקרה ודיווח שוטף על מספר המשיבים לכל קובץ. 
  • עיבוד בסיסי של הממצאים באקסל (ממוצע, סטיית תקן ושכיחות תשובות) לכל שאלה ולכל קטגוריה. 

אנא פנו לד"ר הדס גרונר hadasgruner@dyellin.ac.il