בשנים האחרונות חלה התפתחות מרשימה של טכנולוגיות למידה, מידע ותקשורת. טכנולוגיות אלו הפכו זמינות במערכות חינוך והדרכה בארץ ובעולם, אך הפוטנציאל הגלום בהן לא מומש במלואו. המגמה לטכנולוגיות בחינוך פועלת לקדם את ההבנה של תלמידיה בנוגע למכלול ההיבטים ההגותיים, המחקריים והיישומיים של קשרי הגומלין בין טכנולוגיות חדשניות לבין תהליכים חינוכיים, בכל הרמות של מערכות חינוך והדרכה. המגמה מכשירה את תלמידיה לעסוק במחקר של טכנולוגיות חינוכיות, תהליכי למידה, הדרכה והוראה בסביבות עתירות טכנולוגיה, עיצוב סביבות למידה עתירות טכנולוגיה ותהליכי הערכה חינוכית. כמו כן, מכשירה המגמה את תלמידיה למלא תפקידים מרכזיים בהתמודדות של מערכות חינוכיות עם תהליך הפיתוח וההטמעה של טכנולוגיות חדשניות, תוך רכישת כלים יישומיים לעשייה בתחום.

מגמה זאת מיועדת למעוניינים ליזום, לפתח, לעצב, להפעיל ולהעריך תוכניות חינוכיות בסביבות עתירות טכנולוגיה במערכות חינוכיות, קהילתיות, ארגוניות, תעשייתיות, או ממשלתיות; וכן למעוניינים לפתח קריירה אקדמית כחוקרים וכמורים בתחום של טכנולוגיות מתקדמות בחינוך באוניברסיטאות ובמכללות.
 
בוגרי המגמה צפויים להשתלב במגוון תחומי תעסוקה, לדוגמה: 
  • קריירה אקדמית בתחום של טכנולוגיות חינוכיות; הוראה במוסדות להשכלה גבוהה, במכללות למורים, וכן בבתי–ספר שמלמדים נושאים הקשורים לטכנולוגיות חינוכיות;
  • הנחיה, ריכוז והדרכה בתחום טכנולוגיות חינוכיות מתקדמות במערכות חינוך פורמאליות ובלתי פורמאליות;
  • עבודה במחלקות הדרכה של ארגונים, כגון תעשיות הידע (תעשיות הי–טק);
  • פיתוח תוכנות, משחקים ולומדות חינוכיים;
  • עיצוב ופיתוח סביבות לימוד והדרכה מתוקשבות;
  • ייעוץ לקובעי המדיניות בדרג המקומי-קהילתי, בדרג המקומי-קהילתי ובדרג הארצי.
סגירת תפריט
X