במסגרת הקורס "ללמוד וללמד אוריינות מידע דיגיטלית" בהנחייתה של פרופ' שרית ברזילי, נחשפו הסטודנטים והסטודנטיות בין היתר לאתגרים שמביאה איתה הבינה המלאכותית אל העולמות של אוריינות המידע. 

בעבודת הסיכום של הקורס היה על הסטודנטיות והסטודנטים לבחור אתגר אחד מבין האתגרים שבחנו ולהציע לו פתרון. 
עדיאל בנימין וטליה רייטר, בחרו להתמקד באתגר העוסק בהערכת האמינות של מודלי שפה גדולים (LLMs). טליה ועדיאל שמו לב לכך שעל אף שמודלי שפה הפכו זמינים, והשימוש בהם הפך נפוץ. היו מעט תכנים חינוכיים העוסקים בפרקטיקות ועקרונות אשר עשויים לסייע להערכת האמינות של המידע המתקבל ממודלי השפה. 

לכן כפתרון פיתחו טליה ועדיאל יחידת לימוד קצרה אשר נועדה לסייע ללמד תלמידים (בעיקר בגיל תיכון) להתמודד עם אתגרי האמינות של מודלי השפה הגדולים. זאת מתוך הבנה שתלמידים בגילאים אלו נעזרים פעמים רבות בכלי הבינה המלאכותית לצורך קבלת מידע, הגשת עבודות וכו מבלי לקבל מידע נצרך וכלים לעבוד עם מודלי השפה בצורה יותר נכונה.