פרופ' אלונה פורקוש ברוך
פרופ' ח' אלונה פורקוש-ברוך היא עמיתת הוראה באוניברסיטת חיפה. היא חברת סגל בכירה במכללת לוינסקי לחינוך ומשמשת מרכזת מחקרים בינלאומיים במכללת לוינסקי. היא גם משמשת כעמיתת הוראה וחוקרת באוניברסיטת תל-אביב' במרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי. אלונה בוגרת החוגים פסיכולוגיה וחינוך מיוחד באוניברסיטת תל-אביב, ובעלת תואר שני ושלישי גם הם מאוניברסיטת תל-אביב, בחוגים תכנון לימודים והוראת המתמטיקה, המדעים והטכנולוגיה.
Burrill, G., & Ben-Zvi, D. (Eds.) (2019). Topics and trends in current statistics education research: International perspectives. Springer.
Ben-Zvi, D., Makar, K., & Garfield J. (Eds.) (2018). International handbook of research in statistics education. Springer international handbooks of education. Springer.
Aridor, K., & Ben-Zvi, D. (2018). Statistical modeling to promote students' aggregate reasoning with sample and sampling. ZDM – International Journal on Mathematics Education, 50(7), 1165-1181.
Ben-Zvi, D., Gravemeijer, K., & Ainley, J. (2018). Design of statistics learning environments. In D. Ben-Zvi, K. Makar, & J. Garfield (Eds.), International handbook of research in statistics education (pp. 473-502). Springer.
Dvir, M., & Ben-Zvi, D. (2018). The role of model comparison in young learners' reasoning with statistical models and modeling. ZDM – International Journal on Mathematics Education, 50(7), 1183-1196.
Hod, Y., Bielaczyc, K., & Ben-Zvi, D. (2018). Revisiting learning communities: Innovations in theory and practice. Instructional Science, 46(4), 489-506.
Pfannkuch, M., Ben-Zvi, D., & Budgett, S. (2018). Innovations in statistical modeling to connect data, chance and context. ZDM – International Journal on Mathematics Education, 50(7), 1113-1123.
Ben-Zvi, D., Aridor, K., Makar, K., & Bakker, A. (2012). Students’ emergent articulations of uncertainty while making informal statistical inferences. ZDM – The International Journal on Mathematics Education, 44(7), 913-925.
Makar, K., Bakker, A., & Ben-Zvi, D. (2011). The reasoning behind informal statistical inference. Mathematical Thinking and Learning, 13(1-2), 152-173.
Garfield, J., & Ben-Zvi, D. (2008). Developing students’ statistical reasoning: connecting research and teaching practice. Springer.
Ben-Zvi, D., & Garfield, J. (2004). The challenge of developing statistical literacy, reasoning, and thinking. Dordrecht, the Netherlands: Kluwer Academic Publishers (Springer).
פרטי יצירת קשר
דוא"ל: alonabar@levinsky.ac.il
שעת קבלה: בתיאום בדוא"ל