ד"ר אורנית שגיא
אודות
פרסומים נבחרים
יצירת קשר
אודות
לד"ר אורנית שגיא תואר שלישי מהפקולטה להוראת הטכנולוגיה והמדעים בטכניון (2012), תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בהנדסת מחשבים, גם הם מהטכניון. בנוסף לשלוש-עשרה שנות נסיון כמהנדסת בתעשיית ההיי-טק בארץ ובארה"ב, אורנית לימדה מדעי המחשב בתיכון, וקורסים לתארים מתקדמים באוניברסיטת חיפה ובמכון וייצמן. ד"ר שגיא היא מתאמת המחקר של המרכז לקידום מדע אזרחי בבית הספר (TCSS).
תחומי עניין
תחומי העניין בהם עוסקת ד"ר שגיא כוללים עיצוב סביבות למידה שמשלבות טכנולוגיה, תרבות למידה, מורים כמעצבים, שילוב מדע אזרחי בבית הספר. אורנית חברת קבוצת המחקר TEL-Design.
פרסומים נבחרים
Hod, Y., Basil-Shachar, J., & Sagy, O. (2018). The role of productive social failure in fostering creative collaboration: A grounded study exploring a classroom learning community. Thinking Skills and Creativity.
Ferguson, R., Barzilai, S., Ben-Zvi, D., Chinn, C. A., Herodotou, C., Hod, Y., Kali, Y., Kukulska-Hulme, A., Kupermintz, H., McAndrew, P., Rienties, B., Sagy, 0., Scanlon, E., Sharples, M., Weller, M., & Whitelock, D. (2017). Innovating Pedagogy 2017: Open University Innovation Report 6. Milton Keynes: The Open University
Sagy, O., Kali, Y., Tsaushu, M., & Tal, T. (2016). The Culture of Learning Continuum: promoting internal values in higher education. Studies in Higher Education, 1–21. doi:10.1080/03075079.2016.1174205
Kali, Y., Sagy, O., Kuflik, T., Mogilevsky, O., & Maayan-Fanar, E. (2015). Harnessing Technology for Promoting Undergraduate Art Education: A Novel Model that Streamlines Learning between Classroom, Museum, and Home. IEEE Transactions on Learning Technologies , 8(1), 5-17.
Svihla, V., Reeve, R., Sagy, O., & Kali, Y. (2015). A Fingerprint Pattern of Supports for Teachers’ Designing of Technology-Enhanced Learning. Instructional Science, 43(2), 283-307.
Kali, Y., McKenney, S. & Sagy, O. (2015) Teachers as designers of technology enhanced learning. Instructional Science 43(2), 173-179.
Tsaushu, M., Tal, T., Sagy, O., Kali, Y., Gepstein, S., & Zilberstein, D. (2012). Peer learning and support of technology in an undergraduate biology course to enhance deep learning. CBE life sciences education, 11(4), 402–12.
Sagy, O. and Hazzan, O. (2007). Diversity in excellence fostering programs: The case of the informatics Olympiad, Journal of Computers in Mathematics and Science Teaching, 26(3), pp. 233-253.
יצירת קשר
פרטי יצירת קשר
דוא"ל: ornit.sagy@edtech.haifa.ac.il
שעת קבלה: בתיאום בדוא"ל