כנס צ'ייס ה – 13 (2018): - עבד, פ., & ברזלי, ש. (2018). קריטריונים אפיסטמיים של תלמידים להערכת סרטוני יוטיוב. בתוך: י' עשת, א' בלאו, א' כספי, ש' אתגר, נ' גרי, י' קלמן, ו' זילבר-ורוד (עורכים), ספר הכנס השלושה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי, עמ' 247ע-251ע.
- שלומי אילוז, ט., & ברזלי, ש. (2018). תרומתם של מארגנים גרפיים למיזוג מקורות מידע מרובים. בתוך: י' עשת, א' בלאו, א' כספי, ש' אתגר, נ' גרי, י' קלמן, ו' זילבר-ורוד (עורכים), ספר הכנס השלושה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי, עמ' 284ע-292ע.
כנס צ'ייס ה – 12 (2017): - פרנקו, ח., & שגיא, א. (2017). "כוח הקסם": טיפוח הבנת הנקרא ותחושת מסוגלות באמצעות סביבת למידה ממושחקת. בתוך: י' עשת, א' בלאו, א' כספי, נ' גרי, י' קלמן, ו' זילבר-ורוד (עורכים), ספר הכנס השנים-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי, עמ' 184ע-192ע..
- קידרון, ע., קלי, י., & וולף, א. (2017). הרחבת היישומיות של חדשנות חינוכית באמצעות שותפות בין חוקרים לאנשי מקצוע. בתוך: י' עשת, א' בלאו, א' כספי, נ' גרי, י' קלמן, ו' זילבר-ורוד (עורכים), ספר הכנס השנים-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי, עמ' 193ע-200ע.
כנס צ'ייס ה – 11 (2016): - לוי, ק. ש., לוין-פלד, ר., קלי, י., & טל, ט. (2015). לומדים ומעצבים: כיצד מתפתח ידע של מורים המתחילים כלומדים בסביבות למידה משלבות טכנולוגיה וממשיכים כמעצבים שלהן?. בתוך: י' עשת, א' בלאו, א' כספי, נ' גרי, י' קלמן, ו' זילבר-ורוד (עורכים), ספר הכנס האחד-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי, עמ' 129ע-137ע.
- בן-חורין, ח., פיון, כ., & קלי, י. (2015). לבחינת הערך המוסף של מודל פדגוגי של קהילות ידע וחקר ללמידה במרחבי למידה. בתוך: י' עשת, א' בלאו, א' כספי, נ' גרי, י' קלמן, ו' זילבר-ורוד (עורכים), ספר הכנס האחד-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי, עמ' 129ע-137ע.
כנס צ'ייס ה – 10 (2015): - אמזלג, מ., אליאס, נ., & קלי, י. (2015). תפקידן של הרשתות החברתיות בלמידה ושילוב חברתי בקרב סטודנטים יוצאי אתיופיה. בתוך: י' עשת, א' בלאו, א' כספי, נ' גרי, י' קלמן, ו' זילבר-ורוד (עורכים), ספר הכנס העשירי לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי, עמ' 185ע-195ע.
- לוי, ק. ש., קלי, י., & טל, ט. (2015). מורים כמעצבים: קידום הצמיחה המקצועית של מורים לשילוב טכנולוגיה בהוראת חקר בסביבה החוץ-כיתתית. בתוך: י' עשת, א' בלאו, א' כספי, נ' גרי, י' קלמן, ו' זילבר-ורוד (עורכים), ספר הכנס העשירי לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי, עמ' 75ע-82ע.
- נוביק, ת., בן-צבי, ד., & ט. לוי, ש. (2015). קהילת למידה מוגברת טכנולוגיה למורים. בתוך: י' עשת, א' בלאו, א' כספי, נ' גרי, י' קלמן, ו' זילבר-ורוד (עורכים), ספר הכנס העשירי לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי, עמ' 107ע-112ע.
- רוזנפלד, צ., בלאו, א., & ברזלי, ש. (2015). פיגומים ללמידה ממשחק דיגיטלי בבית הספר: הקשרים בין למידה ממשחק, תפיסת הלמידה וחוויות משחק. בתוך: י' עשת, א' בלאו, א' כספי, נ' גרי, י' קלמן, ו' זילבר-ורוד (עורכים), ספר הכנס העשירי לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי, עמ' 185ע-195ע.
כנס צ'ייס ה – 9 (2014): - ברזלי, ש., צדוק, ע., & עשת-אלקלעי, י. (2014). מי כתב את זה? חשיבה על מקורות המידע המקוון. בתוך: י' עשת, א' בלאו, א' כספי, נ' גרי, י' קלמן, ו' זילבר-ורוד (עורכים), ספר הכנס התשיעי לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי, עמ' 17ע-27ע.
- גפר, ר., & בן-צבי, ד. (2014). היבטים מטא-קוגניטיביים בכתיבת יומנים רפלקטיביים- אישיים בסביבת למידה שיתופית מתוגברת Wiki. בתוך: י' עשת, א' בלאו, א' כספי, נ' גרי, י' קלמן, ו' זילבר-ורוד (עורכים), ספר הכנס התשיעי לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי, עמ' 55ע-48ע.
- קידרון, ע., & קלי, י. (2014). מהוראה רב-תחומית ללמידה בינתחומית – כוחן של קהילות למידה מתוגברות טכנולוגיה. בתוך: י' עשת, א' בלאו, א' כספי, נ' גרי, י' קלמן, ו' זילבר-ורוד (עורכים), ספר הכנס התשיעי לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי, עמ' 182ע-177ע.
- כנס צ'ייס ה – 8 (2013):
- קידרון, ע., & קלי, י. (2013). מהוראה רב-תחומית ללמידה בינתחומית – כוחן של קהילות למידה מתוגברות טכנולוגיה. בתוך: י' עשת, א' בלאו, א' כספי, נ' גרי, י' קלמן, ו' זילבר-ורוד (עורכים), ספר הכנס השמיני לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי, עמ' 182ע-177ע.
- סמון, ס., & ט. לוי, ש. (2013). למידה של מושגים בכימיה דרך חקירת מודלים ממוחשבים מבוססי-
סוכנים בקרב תלמידי חטיבת ביניים. בתוך: י' עשת, א' בלאו, א' כספי, נ' גרי, י' קלמן, ו' זילבר-ורוד (עורכים), ספר הכנס השמיני לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי, עמ' 158ע-149ע. - מוגילבסקי, א., קלי, י., קופליק, צ., & שגיא, א. (2013). רתימת הטכנולוגיה לאינטגרציה בין סביבות למידה מרובות: המקרה של קורס ניתוח יצירות אמנות. בתוך: י' עשת, א' בלאו, א' כספי, נ' גרי, י' קלמן, ו' זילבר-ורוד (עורכים), ספר הכנס השמיני לחקר חדשנות וטכנולוגית למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי, עמ' 114ע-107ע.
|