עבודות מחקר לתואר שני (תזות)
לפניכם רשימה חלקית של עבודות המחקר לתואר שני (תזה) אשר נכתבו במסגרת התוכנית לטכנולוגיות בחינוך.
אנו מתנצלים על כל טעות שנפלה ברשימה או על עבודה שהחסרנו.

תמר גבאי

 שם הכותב/ת  מחזור  כותרת העבודה   מנחה
 עינת גיל 2009 התפתחות שיקולי דעת בהסקה סטטיסטית בלתי פורמלית אצל ילדים צעירים בסביבת למידה מבוססת מחקר פרופ' דני בן-צבי
 נעמי אפל 2009 שאלות תלמידים ותפקידן בהתפתחות שיקולי דעת בהסקה סטטיסטית בלתי פורמאלית בסביבת חקר מונחה מבוססת טכנולוגיה פרופ' דני בן-צבי
 מיכאל קונג'ה 2009 מאפיינים של תהליכי למידה שיתופית בסביבת ויקי בחינוך הגבוה פרופ' דני בן-צבי
 ניבה פרי 2009 אפקטיביות למידה בית-ספרית באמצעות בלוג אישי פרופ' עזי ברק
אלמוג בוקר 2009 ויסות למידה עצמאית המתבצעת ברשת האינטרנט : תלמידי כיתות ח' מחפשים מידע בנושא רחב ומוגדר פרופ' בילי עילם
 אלמוג בוקר 2010 ויסות למידה עצמאית המתבצעת ברשת האינטרנט תלמידי כיתות ח' מחפשים מידע בנושא רחב ומוגדר פרופ' בילי עילם
 ארז פורת 2010 דימוי עצמי פיזי וווירטואלי, אינטראקציה מילולית ומרחק גופני בעולם הווירטואלי Second life פרופ' עזי ברק
 דליה אופדנברך-יונקר 2010 הערכה מתוקשבת של תוצרי עמיתים כאסטרטגית הוראה בבית הספר היסודי פרופ' מיקי רונן ופרופ' דני בן-צבי
 חנה אלמוג 2010 למידה אודות מערכות מורכבות מתוך חקירת מודלים והשתתפות בסימולציות שיתופיות בתחום האקולוגיה פרופ' שרונה ט. לוי
 יעל ניסים 2010 תפיסת מורים למדעים את תפקידם ואסטרטגיות הוראה בהן הם משתמשים בשלבם טכנולוגיות מידע ותקשורת פרופ' מירי ברק ופרופ' דני בן-צבי
 ילנה יארושנקו 2010 צורך בסגירות קוגניטיבית והתנהגות של חיפוש מידע באינטרנט פרופ' עזי ברק
 עינת לייקין 2010 למידה אודות מערכות מורכבות תוך חקירת מודלים וסימולציות שיתופיות בתחום הגיאוגרפיה העירונית פרופ' שרונה ט. לוי
 אלעד יעקבסון 2011 בחינת  השפעת השימוש בסביבת גיאומטריה דינאמית (DGE) על פתרון שאלות השוואה כמותית בגיאומטריה מתוך הבחינה הפסיכומטרית פרופ' מיכל ירושלמי
 אורית מוגילבסקי 2011 Harnessing technology for promoting undergraduate art education : a novel model that streamlines learning between classroom, museum and home פרופ' יעל קלי וד"ר צבי קופליק
 חגית יוספן 2011 תוכנית הלימודים במוזיאון המציג ידע היסטורי והשפעת התיווך ההורי על גלגוליה פרופ' בילי עילם
 סיגל סימון 2011 למידה של מושגים בכימיה דרך חקירת מודלים ממוחשבים מבוססי-סוכנים בקרב תלמידי חטיבת ביניים פרופ' שרונה ט. לוי
 רותי גופר 2011 חשיבה מטא-קוגניטיבית בכתיבה רפלקטיבית היבטים מטא-קוגניטיביים בכתיבת יומנים רפלקטיביים-אישיים בסביבת למידה שיתופית מבוססת Wiki בקרב תלמידי חטיבות ביניים פרופ' דני בן-צבי
 לורן חביב נג'אר 2013 פיתוח מיומנויות תחביריות בקרב תלמידים חרשים : הדגמה ויזואלית של מבנים תחביריים באמצעות סביבת לימודים ממוחשבת פרופ' פול מילר
 רותם סולימני-שובל 2013 השפעות מפגש וירטואלי ופרונטלי על אופן ניהול דיון דו-לאומי בנושא הסכסוך היהודי-ערבי במסגרת הוראת היסטוריה בגישה נרטיבית-אמפתית ד"ר צפריר גולדברג
 טלי בן-ארוש 2013 שיקולי דעת בהסקה סטטיסטית בלתי פורמאלית בקרב תלמידי כיתה ה' בסביבת חקר מנקודת מבט אינסטרומנטאלית פרופ' דני בן-צבי
 עביר חלבי 2013 מסע הרעיונות המתמטי בחקר שיתופי מונחה של תופעות קינמטיות ממוחשבות פרופ' מיכל ירושלמי
 אבתסאם קעדן 2014 תרומתם של פיגומים אסטרטגיים ומטה-אסטרטגיים לפיתוח אסטרטגיית מיזוג מקורות מידע מרובים ד"ר שרית ברזלי
 אורן בן אהרן 2014 עיצוב והערכה של סביבת למידה קונסטרוקטיביסטית-חברתית ללמידה של שימושיות פרופ' דני בן-צבי ופרופ' מיקי רונן
עטר רון 2016 פיתוח חשיבה על התפלגות סטטיסטית בעת חקירה, הסקה ומידול נתונים פרופ' דני בן-צבי
מהא עאמר 2016 הערכת ההתפתחות של חשיבה אפיסטמית בקרב תלמידים בחינוך העל-יסודי במגזר הדרוזי ד"ר שרית ברזלי
אושרי רייכר 2016 למידה של תלמידים עיוורים אודות מערכת חלקיקי גז דרך חקירת מודל ממחושב קולי פרופ' שרונה ט. לוי
ג'קלין בזיל שחר 2017 You can’t force it: The emergence of collaborative learning norms in technology-enhanced learning communities learning community פרופ' דני בן-צבי וד"ר יותם הוד
אילת פליוב 2017 שאלות חקר של תלמידים צעירים הלומדים חקר נתונים, מידול והסקה סטטיסטית בלתי פורמלית פרופ' דני בן-צבי
תמר נוביק 2018 Promoting sustainable teacher learning : nurturing a school-based technology-enchanced teacher community of practice פרופ' דני בן-צבי
פאיז עבד 2018 קריטריונים אפיסטמיים של תלמידים להערכת סרטוני יוטיוב ד"ר שרית ברזלי
טליה שלומי אילוז 2018 תרומתם של מארגנים גרפיים למיזוג מסמכים היסטוריים מרובים ד"ר שרית ברזלי
אילת שוחט 2018 השתתפות רב-שנתית של בתי ספר בתחרויות רובוטיקה ארציות כמקרה בוחן להתמדת חדשנות חינוכית בפרספקטיבה של רשתות חברתיות פרופ' שרונה ט. לוי
תמר גבאי 2018 הבנת הקשר בין התנהגויות נהיגה ודפוסי תנועה בפקקים : השוואה בין למידה באמצעות התנסות בסימולציה שיתופית לבין למידה בשיטה מסורתית פרופ' שרונה ט. לוי
נעם קליין 2018 'שקט בבקשה' : מידול היבטים חברתיים-פיזיים של התפשטות הפרעות בכיתה פרופ' שרונה ט. לוי
ביאן מסארוה 2018 Developing Computational Thinking among Kindergarten Children via the Designed-Computer – Sorting Learning Unit פרופ' שרונה ט. לוי
אלדר פל 2018 לגיטימציה ל'דעת' שמקורה בניו-מדיה בחינוך האקדמי בקהילות מסוגרות : מקרה החרדים בישראל ד"ר אורן גולן
ענבל גילדין 2018 קידום היכולות הייצוגיות של מורים : יישום פדגוגיה ממוקדת בסביבה עתירת טכנולוגיה פרופ' בילי עילם
שני גולדשטיין 2019 למידת ביולוגיה בגישת מערכות מורכבות באמצעות חקר מודלים המייצגים חמש רמות במדרג הביולוגי בקרב תלמידי חטיבת ביניים פרופ' שרונה ט. לוי
דניאל טברסקי 2019 Distributed Topographical Sensemaking in an Augmented Reality Sandbox Learning Community ד"ר יותם הוד
שירי קאשי 2019 מקובעות וצמיחה ברמה האישית והקולקטיבית בקהילות בונות ידע ד"ר יותם הוד
ליאור אלגד 2020 הקשר בין מיומנות מוטוריקה גסה, הבאה לידי ביטוי בסביבת למידה של משחק וירטואלי, ובין מיומנות של מוטוריקה עדינה ותפקודי קשב של ילדים עם התפתחות טיפוסית פרופ' דני בן-צבי ופרופ' תמר וייס
אורנה וקנין 2020 ביטויי אי-ודאות של תלמידים צעירים במהלך הסקה סטטיסטית בלתי פורמלית ומידול פרופ' דני בן-צבי
ליאת רחמיאן 2020 The Freedom to Learn in Communities : The Interplay of Identity and Knowledge Building ד"ר יותם הוד
בוריס איבינדר 2020 Learning by doing : A maker’s perspective to support knowledge acquisition of assistive technology by occupational therapy graduate student פרופ' שרונה ט. לוי
נעמה גולדיק 2021 Epistemic Thinking in the Context of a Historical Strategy Game: The Roles of Gaming Expertise and Disciplinary Expertise ד"ר שרית ברזלי
יערה פלד 2021 בעלות פסיכולוגית כלפי טכנולוגיה בבתי- ספר: הכוונה עצמית בהטמעת למידה מוגברת טכנולוגיה בקרב מורים בישראל ד"ר אורן גולן
חן יערי 2021 Transactions Across Levels: An Interaction Analysis of Small Groups Around Large Screens ד"ר יותם הוד
רונית גפני 2021 חשיבה של סטודנטים עם אי-ודאויות המאפיינות נתוני עתק בסביבת פרויקט מדע אזרחי פרופ' דני בן-צבי
אופיר מגנט מיה משי 2021 מיניות ברשת: יוטיובריות כמחנכות בלתי- פורמליות בעידן המידע ד"ר אורן גולן
דנה טל סביר 2022 The Contribution of Mapping as a Scaffold for Promoting Integration of Multiple Documents ד"ר שרית ברזלי
אוהד דוידוב 2022 Epistemic Evaluation of Online Informal Arguments on YouTube: A Comparison Between Debate Experts and Laypeople ד"ר שרית ברזלי
מירב ויצמן 2022 למידתם של תלמידי כיתה ב' אודות תופעת ההדבקה והתפשטותן של מחלות בגישת המערכות המורכבות באמצעות מודלים ממוחשבים המיוצגים דרך חוש הראייה והשמיעה פרופ' שרונה ט. לוי
רובא פאהום 2022 פיתוח יכולות מרחביות דרך בניית התנהגות רובוט בקרב ילדי גן פרופ' שרונה ט. לוי
אדם בן נתן 2022 Design Principles for Statistics Learning Environments in the Contexts of Citizen Science פרופ' דני בן-צבי ופרופ' יעל קלי
סהר טואג 2022 Disrupting Binary Ways of Knowing and Thinking:
A Feminist and Queer Pedagogical Perspective on Humanistic Knowledge Building Communities
ד"ר יותם הוד ופרופ' דני בן-צבי
תהילה אפל 2022 תפקידם של 'חומרי הוראה מלמדים' לצמיחה מקצועית של מורים המשלבים מדע אזרחי בבית הספר פרופ' יעל קלי
גלית סיוון ולין 2022 תהליכי יצירת ערך אצל מורים המשתתפים ברשת של שותפויות מחקר-פרקטיקה מבוססות עיצוב: המקרה של המרכז לקידום מדע אזרחי בבית הספר פרופ' יעל קלי
יעל חן בר-נס 2023 טיפוח פַּעֲלָנוּת במדעי הסביבה אצל תלמידים בהקשר למיזמי מדע אזרחי פרופ' יעל קלי
טל טבשי 2023 פעילות טיעונית-היסטורית בסביבה לימודית המשלבת מוזיאון וסביבה דיגיטלית והשפעתה על פתיחות לעמדות שונות, רלוונטיות וחשיבה היסטורית ד"ר צפריר גולדברג ופרופ' יואל לניר
תבל זינזיק 2023 השפעת השימוש ביחידת לימוד חינוכית הכוללת לומדת מחשב, דיונים קבוצתיים, סימולציות והדגמת וידאו, ברכישת מיומנויות חברתיות-מיניות בקרב מתבגרים עם אוטיזם בתפקוד גבוה פרופ' אורית חצרוני